Školska godina 2022./2023.

Projekt: Plivanje

CILJ/EVI:

Osnovna obuka plivanja učenika neplivača i obuka tehnika plivanja učenika plivača.

NOSITELJ/I:

Snježana Mergon, prof. fizičke kulture

Projekt: Ne bacaj, izradi

CILJ/EVI:

Razvijati ekološku svijest učenika;
Promicati prirodoslovne vrijednosti kroz odgojno-obrazovni rad;
Razvijati trajne navike koje će poboljšati kvalitetu života, zainteresiranost i skrb za prirodnu baštinu;
Pronalaziti i vrednovati različite izvore informacija (udžbenici, školska knjižnica, internet, i dr.);
Razvijanje samostalnosti, radoznalosti i aktivnog istraživačkog odnosa prema okolišu;
Promicati odgovorno ponašanje prema sebi i drugima;
Razvijati motivaciju za zdrave stilove života;
Poticati kreativnost i motoričku spretnost.

NOSITELJ/I:

Sandra Belajec, prof. reh. MA,

Ana Tomašić, prof. reh.

Projekt: Jučer, danas, sutra

CILJ/EVI:

Razvoj i integracija vještina važnih za napredak u suvremenom visoko tehnološkom svijetu.

Promicanje i unapređenje interesa za znanost, tehnologiju, inženjering i matematiku kod djece s teškoćama u razvoju.

NOSITELJ/I:

Ivana Jarček,

Ivana Sopić Lumezi

Projekt: Vježbaonica

CILJ/EVI:

Poticati višestrani psihosomatski razvoj djece, razvijati zdravstvenu kulturu u svrhu čuvanja i unapređenja zdravlja, zadovoljiti potrebu za kretanjem, stvaranje zdravih svakodnevnih navika.

NOSITELJ/I:

Hrvatski školski sportski savez (HŠŠS),

PROVODI:

Dario Sokač

Projekt: Čitanje pomoću simbola

CILJ/EVI:

učenici će znati reproducirati i razumjeti simbol – prepoznati, pokazati, imenovati, ponoviti
učenici će razumjeti i interpretirati simbol – razlikovati i pokazati
učenici će aktivno sudjelovati i pratiti pročitano – čitati dragovoljno
učenici će čitati jednosložne riječi.

NOSITELJ/I:

edukacijski rehabilitator Kristina Kranjčević, univ.spec.edu rehabilitacije

Projekt: S osmijehom u prirodi i kuhinji

CILJ/EVI:

Poticati suradnju između učenika različitih skupina
Poticati socijalizacijske vještine
Poticati aktivnosti povezane s brigom o sebi u aktivnostima pripreme hrane i jedenju iste
Koristiti kuhinjska pomagala u primjerenom okruženju
Poticati osjetila putem prirodnih materijala i prehrambenih namirnica
Izrađivati kreativni sadržaj od prirodnih materijala i namirnica
Povezivati učeni sadržaj kroz integraciju nastavnih predmeta.

NOSITELJ/I:

Ivana Dugina Baran

Katarina Rumiha

Sanela Sokač

Projekt: Osluškujem svoje tijelo

CILJ/EVI:

Uočavanje i prihvaćanje promjena na tijelu.

Pravilna upotreba higijenskih pomagala.

Briga o zdravlju.

Razvijanje pozitivnog stava prema vlastitom tijelu.

Povećanje samostalnosti u brizi o sebi.

NOSITELJ/I:

Marijana Skočibušić, mag.rehab.educ.

Projekt: Sport i glazba

CILJ/EVI:

Usvojiti nova znanja iz područja plesa i sporta te ih prezentirati na priredbama i natjecanjima

NOSITELJ/I:

Snježana Mergon

Projekt: Univerzalna športska škola

CILJ/EVI:

Poticati višestrani psihosomatski razvoj djece, razvijati zdravstvenu kulturu u svrhu čuvanja i unapređenja zdravlja, zadovoljiti potrebu za kretanjem, stvaranje zdravih svakodnevnih navika.

NOSITELJ/I:

Hrvatski školski sportski savez (HŠSZ)

PROVODI:

Snježana Mergon, prof. fizičke kulture

Projekt: Vrtim zdravi film

CILJ/EVI:

GLAVNI CILJEVI PROJEKTA:

• edukacija učenika o zdravim prehrambenim navikama

• poticanje učenika na povećanje tjelesne aktivnosti.

SEKUNDARNI CILJEVI PROJEKTA:

• unaprjeđenje znanja učenika o poboljšanju kvalitete života putem prehrane i tjelesne aktivnosti senzibilizacijom kroz sportske vrijednosti

• poticanje okoline (roditelja, učenika i učitelja) da bude spremna na prihvaćanje i podržavanje promjena prehrambenih navika.

NOSITELJ/I:

Snježana Mergon za Hrvatski školski sportski savez

Projekt: Naša mala knjižnica

CILJ/EVI:

• Poticanje kritičkog čitanja već od najranije dobi,

• Promoviranje vrhunskih književnih djela hrvatskih i stranih autora koja prate,

ilustracije izrađene prema najvišim umjetničkim standardima,

• Poučiti učenike da stvaraju pozitivan odnos prema knjizi i čitanju,

• Suradnja knjižničara, učitelja i učenika.

NOSITELJ/I:

Tihana Doskočil

IBIS GRAFIKA

Projekt: Čitajmo zajedno!

CILJ/EVI:

– poticanje emocionalnog i društvenog razvoja polaznika;

– stvaranje pozitivnog odnosa prema radu;

– čitanje s razumijevanjem;

– poučiti učenike da stvaraju pozitivan odnos prema knjizi i čitanju;

– poticanje kritičkog čitanja od najranije dobi i praćenje polaznika tijekom rada na projektu.

NOSITELJ/I:

Tihana Doskočil, stručni suradnik knjižničar

Projekt: Zajedno u radu i igri

CILJ/EVI:

upoznavanje, razmjena iskustva, povezivanje različitosti, tolerancija te suradnja.

NOSITELJ/I:

Snežana Premužić

Tihana Doskočil

Suzana Balić

NAMJENA:

Učenicima 7. i 8. razreda COOR-a Križevci i 2. b razreda Oš Ljudevita Modeca Križevci.

Projekt: Sigurni od opasnosti

CILJ/EVI:

Uvježbati postupke pri evakuaciji i spašavanju u slučaju neposrednih i značajnih rizika za život i zdravlje.

NOSITELJ/I:

Svi učitelji, stručni suradnici i ostali zaposlenici Centra.

Projekt: Rastimo zajedno Plus

CILJ/EVI:

Stvoriti poticajno i osnažujuće okruženje u kojem roditelji s voditeljicama radionica i s drugim roditeljima razmjenjuju ideje o načinima na koje žive svoje roditeljstvo, upoznaju bolje sebe.

kao roditelja, prepoznaju učinkovite načine kako se nositi s dodatnim opterećenjima pod kojima žive kao i načine na koje se odnose prema svom djetetu te doznaju i za druge moguće načine odnošenja prema djetetu.

NOSITELJ/I:

Ivana Sopić Lumezi

Nataša Mustić

Projekti: Etno točkice

CILJEVI:

-Upoznavanje starinskih narodnih običaja.

ZADAĆE:

-Stjecanje iskustva i spoznaja o predmetnoj, prirodnoj i društvenoj sredini (upoznavanje sa ljudima, zanimanjima, prirodnom okolinom, predmetima, alatima, jelima).

-Razvoj fine motorike tijekom rukovanja predmetima i alatima ( radne i praktične vještine poput izrade igračaka, razbijanje oraha, čišćenje kukuruza).

-Razvoj grubomotoričkih sposobnosti prilikom igranja pokretnih igara(„ Lanca probijanca, „ Skakanje u vrećama“).

-Razvoj pozitivnih stavova i odnosa prema okolini ( prirodna, društvena, predmetna okolina, tradicija, baština, kultura, proslave, blagdani).

-Razvoj taktilne, vizualne, slušne, olfaktorne i gustativne percepcije.

-Razvoj govorno-jezičnih sposobnosti kroz dramske aktivnosti ( igrokazi, recitacije, pjesme).

-Razvoj socijalizacije i interakcije tijekom grupnih aktivnosti.

NOSITELJICE:

Helena Hlevnjak, Ines Habijanec

Projekt: Hokus Pokus Zvjezdokus

CILJEVI:

Poticanje kognitivnih vještina i razvoj kreativnosti kroz jednostavne eksperimente. Upoznavanje sa svijetom znanosti djece vrtićke dobi s teškoćama u razvoju.

ZADAĆE:

Razvoj fine motorike (koordinacija i preciznost pokreta) tokom rukovanja predmetima potrebnima za izvođenja pokusa (otvaranje i zatvaranje boce/staklenke, pravilno korištenje pribora, manipuliranje i rezanje škarama).

Razvoj kognitivnih vještina, poticanje razmišljanja, promišljanja i zaključivanja.

Razvoj taktilne, vizualne, slušne i olfaktorne percepcije.

Razvoj govorno – jezičnih sposobnosti, usvajanje i razumijevanje novih pojmova.

Razvoj pamćenja, pažnje i samostalnosti u radu.

Razvoj socijalnih vještina za vrijeme grupnog rada.

NOSITELJICE:

Sanela Stručić, Ivana Frbežar

Skip to content