Školska godina 2024./2025.
Projekt: Gurmani na djelu
CILJ/EVI:
Razvijati potrebu za aktivnim sudjelovanjem u pripremanju hrane i pića.
Poticati urednost i preciznost
Upoznati nove okuse i kombinacije hrane i pića.
NOSITELJ/I:
Marijana Skočibušić
Projekt: Mindfulness – budimo prisutni zajedno!
CILJ/EVI:
– stvaranje pozitivne slike o sebi
– stvaranje pozitivnog odnosa prema radu;
– upoznavanje s tehnikama disanja
– razvijanje mašte i poticanje kreativnosti
– prepoznavanje, prihvaćanje i regulacija osjećaja i ponašanja
– razvoj pažnje i koncentracije
NOSITELJ/I:
Ivana Dugina Baran
Projekt: Čitanje pomoću simbola
CILJ/EVI:
- Učenici će znati reproducirati i razumjeti simbol – prepoznati, pokazati, imenovati, ponoviti
- Učenici će razumjeti i interpretirati simbol – razlikovati i pokazati
- Učenici će aktivno sudjelovati i pratiti pročitano – čitanje rečenice pomoću simbola -čitati dragovoljno
- Učenici će čitati jednosložne riječi, rečenice napisane pomoću simbola
NOSITELJ/I:
Kristina Kranjčević
Projekt: Plivanje
CILJ/EVI:
Osnovna obuka plivanja učenika neplivača i obuka tehnika plivanja učenika plivača.
NOSITELJ/I:
Snježana Mergon
Projekt: Igrokazom u čudnovati svijet
CILJ/EVI:
- Stvaranje pozitivnog odnosa prema radu
- Upoznavanje učenika s lutkarskim prikazom prigodnih priča
- Razvijanje mašte i poticanje kreativnosti
- Razvijanje sposobnosti poistovjećivanja s likovima te poticanje uočavanja razlike među likovima
- Poticanje učenika da stvaraju pozitivan stav prema čitanju, knjigama i lutkarskim prikazima
Razvoj kreativnosti i inovativnosti upotrebnom tehnologije
NOSITELJ/I:
Ivana Dugina Baran i Silvija Sučić
Projekt: Virtualna stvarnost u obrazovanju
CILJ/EVI:
- razvoj novih oblika poučavanja
- stvaranje novih mogućnosti za učenje i razmišljanje
- poticanje sudjelovanja učenika u kreiranju odgojno-obrazovnog procesa
- stvaranje vizualnih i čujnih iskustava
- višeosjetilna interakcija
- konstruiranje znanja vlastitim smislenim iskustvima
- povećani angažman i zanimanje učenika
razvoj kritičkog mišljenja, kreativnosti i inovativnosti upotrebom tehnologije
NOSITELJ/I:
Ivana Jarček
Projekt: Tvoja supermoć
CILJ/EVI:
– razvoj psihološke otpornosti, tj. sposobnosti dobre prilagodbe u stresnim situacijama
– razvoj pozitivne slike o sebi
– razvoj fleksibilnosti u razmišljanju, emocijama i ponašanju te prilagodbi na unutarnje i vanjske zahtjeve
– razvoj vještina suradnje
NOSITELJ/I:
Ivona Maras
Projekt: Sport i glazba
CILJ/EVI:
Usvojiti nova znanja iz područja plesa i sporta te ih prezentirati na priredbama i natjecanjima
NOSITELJ/I:
Snježana Mergon
Projekt: Univerzalna športska škola
CILJ/EVI:
Poticati višestrani psihosomatski razvoj djece, razvijati zdravstvenu kulturu u svrhu čuvanja i unapređenja zdravlja, zadovoljiti potrebu za kretanjem, stvaranje zdravih svakodnevnih navika.
NOSITELJ/I:
Hrvatski školski sportski savez (HŠSZ)
PROVODI:
Snježana Mergon, prof. fizičke kulture
Projekt: Vrtim zdravi film
CILJ/EVI:
GLAVNI CILJEVI PROJEKTA:
• edukacija učenika o zdravim prehrambenim navikama
• poticanje učenika na povećanje tjelesne aktivnosti.
SEKUNDARNI CILJEVI PROJEKTA:
• unaprjeđenje znanja učenika o poboljšanju kvalitete života putem prehrane i tjelesne aktivnosti senzibilizacijom kroz sportske vrijednosti
• poticanje okoline (roditelja, učenika i učitelja) da bude spremna na prihvaćanje i podržavanje promjena prehrambenih navika.
NOSITELJ/I:
Snježana Mergon za Hrvatski školski sportski savez
Projekt: Naša mala knjižnica
CILJ/EVI:
• Poticanje kritičkog čitanja već od najranije dobi,
• Promoviranje vrhunskih književnih djela hrvatskih i stranih autora koja prate,
ilustracije izrađene prema najvišim umjetničkim standardima,
• Poučiti učenike da stvaraju pozitivan odnos prema knjizi i čitanju,
• Suradnja knjižničara, učitelja i učenika.
NOSITELJ/I:
Tihana Doskočil
IBIS GRAFIKA
Projekt: Čitajmo zajedno!
CILJ/EVI:
– poticanje emocionalnog i društvenog razvoja polaznika;
– stvaranje pozitivnog odnosa prema radu;
– čitanje s razumijevanjem;
– poučiti učenike da stvaraju pozitivan odnos prema knjizi i čitanju;
– poticanje kritičkog čitanja od najranije dobi i praćenje polaznika tijekom rada na projektu.
NOSITELJ/I:
Tihana Doskočil, stručni suradnik knjižničar
Projekt: Zajedno u radu i igri
CILJ/EVI:
upoznavanje, razmjena iskustva, povezivanje različitosti, tolerancija te suradnja.
NOSITELJ/I:
Snežana Premužić
Tihana Doskočil
Suzana Balić
NAMJENA:
Učenicima 7. i 8. razreda COOR-a Križevci i 2. b razreda Oš Ljudevita Modeca Križevci.
Projekt: Mali ljudi, veliki osjećaji
CILJ/EVI:
pepoznavanje i razumijevanje ugodnih i neugodnih osjećaja kod sebe i drugih
– razvoj vještina upravljanja emocionalnim reakcijama i ponašanjem
– ublažavanje vlastitih neugodnih doživljaja
NOSITELJ/I:
Ivona Maras
Projekt: Pričam ti priču uz Kamišibai
CILJ/EVI:
– slušanje s razumijevanjem
– razvoj koncentracije i pažnje
– poticanje jezično-komunikacijskih vještina
– poticanje emocionalnog i društvenog razvoja polaznika
– stvaranje pozitivnog odnosa prema radu
– poučiti učenike da stvaraju pozitivan odnos prema knjizi i čitanju
NOSITELJ/I:
Tihana Doskočil i Dunja Radaković
Nataša Mustić